Єврo-2012

Міста

Львів: бізнес-квитки на ЄВРО-2012

Укрінформ У Львові презентували Програму корпоративної гостинності УЄФА до Євро-2012. Програма пропонує спеціальний пакет для представників бізнесу, які хочуть відвідати матчі чемпіонату Європи з футболу, розповів 23 червня на прес-конференції керівник департаменту з продажів та маркетингу UEFA Events S.A. Тібо Падевін.

2011-06-24 06:45

Як зазначив Тібо Падевін, йдеться про спеціальний вид квитків, створений спеціально для бізнесу і для корпоративного ринку. В такі квитки, передбачені Програмою корпоративної гостинності, входить цілий пакет послуг, так, як харчування і напої, місце на стоянці, доступ до спеціальних лож, тощо. Зокрема представники компаній, які придбають собі «платиновий» пакет, зможуть оглянути матчі у розташованих на стадіоні «скайбоксах».

Представник УЄФА уточнив, що придбати такі квитки можна лише на всі матчі, які відбуватимуться на тому чи іншому стадіоні – так, пакет у Львові передбачатиме відвідини трьох матчі, а у Донецьку – п’яти.

Продаж таких квитків, за словами Тібо Падевіна, розпочався ще у квітні, і наразі йде дуже добре. Директор оргкомітету Євро-2012 в Україні Маркіян Лубківський уточнив, що загальною метою Програми корпоративної гостинності є продаж пакетів на суму 100 млн євро, 39 млн з яких – в Україні. Нині, за його словами, в Україні вже є домовленості щодо продажу приблизно третини із цієї запланованої суми (тобто близько 13 млн євро), причому переважна більшість покупців – представники саме українського ринку. Загальна кількість пакетів обмежена і передбачає 60 тис. місць, наголосив Лубківський.

Відповідаючи на запитання щодо ціни одного такого пакету, Тібо Падевін не зміг назвати точної цифри, але розповів, що за стандартом на одному стадіоні розміщено 20 «скайбоксів», за винятком Донбас-Арени, де їх є 40, і НСК «Олімпійський» у Києві, де їх має бути стільки ж. Ціна, за словами Падевіна, є, на перший погляд, достатньо високою, але треба брати до уваги, що йдеться про спеціальний продукт для бізнесу.

Представник УЄФА зазначив, що отримані від продажу пакетів кошти належатимуть УЄФА, але наголосив, що значний інтерес матимуть також українські підприємства-постачальники, які забезпечуватимуть в рамках цієї програми харчі, напої, тощо.