Єврo-2012
Підготовка
Євро-2012 у фокусі польських ЗМІ 2010-09-07
Юрій БАНАХЕВИЧ, Укрінформ Упродовж минулого тижня польські ЗМІ продовжували звертати увагу на підготовку України й Польщі до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року, повідомляє власний кореспондент Укрінформу. За інформацією Польського агентства преси (РАР), Прем'єр-міністр України Микола Азаров наприкінці вересня…
2010-09-07 07:00
…відвідає Польщу, де обговорить зі своїм польським колегою питання підготовки обох країн до Євро-2012. «Підготовка до турніру увійшла у фінальну фазу, а наприкінці вересня у Варшаві Прем’єр-міністр Азаров розмовлятиме про це з головою польського уряду Дональдом Туском»,– цитує РАР віце-прем’єра Бориса Колеснікова. Він повідомив, що найбільшим викликом у контексті організації турніру в Україні було спорудження стадіонів у Києві та Львові. «На сьогодні стадіон у Києві будується за графіком. У Львові для надолуження відставання потребуємо максимально 1,5 місяці. Модернізація летовищ також відбувається згідно з планом», – наводить слова Б.Колеснікова інформагентство.
РАР також повідомляє про презентацію в Україні та Польщі проекту «Друзі УЄФА Євро-2012». Українськими учасниками акції стали олімпійські чемпіони Валерій Борзов і Сергій Бубка, лідер гурту «Океан Ельзи» Святослав Вакарчук і поет та видавець Іван Малкович. «Усіх друзів Євро-2012 в Україні буде 100. Першими 50-ма особами стануть публічні люди – лідери у своїх сферах діяльності, натомість решту 50 осіб буде обрано під час спеціально оголошеного конкурсу»,– зазначив з цього приводу директор турніру Євро-2012 в Україні Маркіян Лубківський. Президент Федерації футболу України Григорій Суркіс під час інавгурації проекту наголосив, що стабілізація політичної системи в Україні сприяла відновленню нормального фінансування підготовки країни до чемпіонату, повідомляє інформагентство.
Водночас презентація польських «Друзів УЄФА Євро-2012» відбулася в Лодзі (центральна Польща) безпосередньо перед товариським матчем національних збірних України і РП. За інформацією РАР, ними стали легендарний лідер «Солідарності» Лєх Валенса, відома співачка Мариля Родович, колишній воротар національної збірної Польщі з футболу Юзеф Млинарчик, а також чотириразовий олімпійський чемпіон зі спортивної ходьби Роберт Коженьовський.
У вітальному слові Л.Валенса зауважив, що від самого початку вірив у те, що Україна і Польща зможуть організувати футбольну першість Старого континенту. На його переконання, це не лише спортивний захід, але й питання національної гордості. «Відроджені Польща й Україна повинні показати, що вони спільно щось можуть зробити», – сказав колишній польський президент. У свою чергу, Р.Коженьовський повідомив, що слово «друг» зобов’язує. Він висловив сподівання, що особи, які стали «Друзями УЄФА Євро-2012», робитимуть усе, щоб цілі народи України і Польщі стали приятелями турніру.
Всесвітньо відома японська компанія «Sharp» стала партнером УЄФА під час Євро-2012. Польське інформагентство зазначає, що згідно з угодою, яка діятиме до 2013 року, компанія стане ексклюзивним партнером УЄФА у постачанні аудіо– та відеообладнання для обслуговування фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року в Україні та Польщі.
«Чемпіонат Європи є головною футбольною подією на континенті, і подією, яка привертає увагу мільйонів уболівальників та глядачів не лише в Європі, але й в усьому світі. Водночас у 2012 році ми відзначатимемо сторічний ювілей існування «Sharp». Я задоволений тим, що у нас є можливість стати партнером УЄФА у рік нашого століття», – зазначив віце-президент компанії Тошішіге Хамано (Toshishige Hamano).
Водночас генеральний секретар УЄФА Девід Тейлор висловив задоволення тим, що компанія «Sharp» знову стала партнером УЄФА після кількарічної перерви: «Ми раді поверненню «Sharp» до ексклюзивної групи партнерів УЄФА, після того як компанія вже успішно співпрацювала з нами з 2003 по 2006 роки». Компанія «Sharp» стала вже сьомим партнером УЄФА під час ЧЄ-2012. Вона долучилася до таких відомих компаній, як «Adidas», «Castrol», «Coca-Cola», «Hyundai-Kia», «Carlsberg», «McDonald’s», повідомляє РАР.
Польське спортивне видання «Пшегльонд Спортови» повідомляє, що національна збірна Польщі з футболу вже обрала собі тренувальну базу, яку команда використовуватиме під час ЧЄ-2012. Вона розташована в містечку Гродзіск Вєлькопольський (схід РП). «Жодних несподіванок я не передбачаю. Наші футболісти тренуватимуться в Гродзіску Вєлькопольському, оскільки я погодився з тренером, що це найбільш придатна для цього спортивна база в Польщі», – повідомив в коментарі газеті президент Польської асоціації футболу Гжегож Лято. Часопис зазначає, що тренеру збірної Франчішку Смуді сподобалося в ній те, що футболісти не матимуть жодних обмежень для тренувань на будь-якому з чотирьох футбольних стадіонів, один з яких має штучне покриття.
Телеканал tvn «Warszawa» інформує, що у Варшаві до Євро-2012 з’являться пункти, де можна буде взяти в прокат велосипеди. Повідомляється, що в центральних районах Варшави на відстані в кількасот метрів один від одного з’являться 120 таких пунктів, в кожному з яких буде по 20-70 велосипедів.
Інтернет-портал Wirtualna Polska інформує, що за два тижні до офіційного відкриття стадіону в Познані влада міста розпочинає рекламну кампанію стадіону як об’єкта, на якому «вже росте трава». За інформацією заступника директора бюро промоції міста Бориса Фромберга, концепція рекламної кампанії спиратиметься на гасло «А у нас вже росте трава. Ми готові до Євро-2012». Він додав, що Познань вже впоралася з викликами, пов’язаними з будівництвом стадіону, тому відтепер можна буде зосередитися на зеленому газоні. За інформацією Б.Фромберга, у найбільших містах Польщі на 450 рекламних щитах з’являться плакати із зображенням познанського стадіону. У багатьох містах країни з’являться промоційні інсталяції: футбольний газон з характерними лініями футбольного поля з логотипом Познані.