Єврo-2012
Підготовка
Євро: вимоги до українських міст
Ffu.org.ua Федерація футболу України отримала копії документів зі штаб-квартири УЄФА, у яких міститься офіційна позиція президента Європейського футбольного союзу Мішеля Платіні щодо логіки подальшого просування процесу підготовки до Євро-2012 у містах, визначених на засіданні Виконкому УЄФА 12-13 травня у Бухаресті.
ffu.org.ua
2009-05-19 10:15
У пакеті знаходяться:
ОФІЦІЙНА ЗАЯВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЄФА
У середу, 13 травня, в Бухаресті відбулося засідання Виконавчого комітету УЄФА, на якому було проаналізовано та обговорено стан підготовки інфраструктури України та Польщі до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу, що пройде з 9 червня по 1 липня 2012 року.
Після ретельного розгляду відповідних звітів, підготовлених адміністрацією Європейського футбольного союзу, та консультацій з приймаючими асоціаціями Виконком прийняв наступні рішення стосовно приймаючих міст Євро-2012:
Приймаючі міста в Україні
Всебічна перевірка виявила суттєві недоліки в підготовці інфраструктури у всіх українських містах, що претендують на проведення матчів Євро-2012. Необхідно виконати значний об’єм роботи, щоб відповідати мінімальним вимогам проведення заходу рівня фінального турніру чемпіонату Європи з футболу. Беручи до уваги ризики, пов’язані з підготовкою інфраструктури до Євро-2012, Виконавчий Комітет УЄФА постановив:
– затвердити Київ як приймаюче місто матчів групового етапу, чвертьфіналу (ів) та півфіналу;
– не вважати Київ як місто проведення фінального поєдинку Євро-2012; фінальний матч пройде у Києві лише у випадку, якщо місцеві стадіон, аеропорт, транспортна та готельна інфраструктура будуть відповідати обумовленим вимогам до 30 листопада 2009 року;
– на цей момент не затвердити Донецьк, Львів та Харків приймаючими містами матчів групового етапу Євро-2012; проте цим трьом містам надається термін до 30-го листопада 2009 року, щоб привести стадіон, аеропорт, транспортну та готельну інфраструктуру у відповідність до обумовлених вимог УЄФА. Якщо до вказаного терміну ці умови не будуть виконані, то відповідне місто не буде призначене як місто-господар матчів Євро-2012;
– не затвердити Дніпропетровськ та Одесу приймаючими містами Євро-2012 і не залишити за ними статусу резервних. На думку УЄФА, ці два міста не зможуть відповідати вимогам турніру через існуючі недоліки у підготовці стадіонів, аеропортів, транспорту та інфраструктури розміщення.
Приймаючі міста в Польщі
Прогрес був досягнутий в підготовці інфраструктури всіх чотирьох основних та двох резервних міст Польщі. УЄФА вважає, що всі шість міст наразі в змозі виконати умови проведення поєдинків Євро-2012, незважаючи на величезний обсяг роботи, котра все ще мусить бути проведена, аби гарантувати повне та належне дотримання вимог турніру.
З цією метою Виконавчий комітет УЄФА вирішив призначити приймаючими містами Євро-2012 чотири міста, що були запропоновані Польським футбольним союзом як основні з самого початку тендерного процесу:
– Гданськ, Познань, Варшава, Вроцлав.
Внаслідок цього, два польські міста ? Хожув та Краків ? не призначені приймаючими містами, крім того за ними не залишається статусу резервних міст.
Коментар президента УЄФА Мішеля Платіні щодо рішення Виконавчого комітету:
«Ми побачили прогрес впродовж останніх кількох місяців, проте мусимо нагадати обом країнам, що їм ще залишається виконати величезний обсяг роботи. Є багато інфраструктурних питань, які мають бути вирішені в Україні, аби переконати Виконавчий комітет УЄФА в тому, що міста-кандидати можуть отримати статус міст-господарів матчів Євро-2012.
Ми мусимо поважати рішення Виконкому від 18 квітня 2007 року, коли право проведення чемпіонату Європи-2012 отримали Україна та Польща. Це було підтверджено і на Конгресі УЄФА в березні 2009-го, котрий наголосив на важливості того, щоб організація заходів світового розмаху розвивала та популяризувала футбол на східних теренах Європи.
Я також хочу скористатись нагодою і подякувати Хожуву та Кракову в Польщі, а також Дніпропетровську й Одесі в Україні за їхню участь у процесі підготовки до Євро-2012.
УЄФА продовжить ретельно моніторити прогрес у підготовці всіх названих міст та повернеться до розгляду ситуації з українськими приймаючими містами в грудні 2009 року».
ЛИСТ ПРЕЗИДЕНТУ, ПРЕМ’ЄР-МІНІСТРУ, ГОЛОВІ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Президенту України Віктору Ющенку
Прем’єр-міністру України Юлії Тимошенко
Голові Верховної Ради України Володимиру Литвину
Шановний пане Ющенко, Шановна пані Тимошенко, Шановний пане Литвин,
Дякує Вам за Вашого листа від 12 травня 2009 року, в якому Ви ще раз повторили відданість України організації фінального турніру чемпіонату Європи УЄФА з футболу™ 2010/2012 («УЄФА ЄВРО 2012™»).
Вчора в Бухаресті відбулося засідання Виконавчого комітету УЄФА з метою вивчення та обговорення звітів, наданих Адміністрацією УЄФА щодо поточного стану підготовки інфраструктури до УЄФА ЄВРО 2012™.
Із задоволенням оголошуємо, що Виконавчий комітет УЄФА підтвердив призначення Києва в якості офіційного приймаючого міста для групових матчів, чвертьфінального матчу(ів) та півфіналу УЄФА ЄВРО 2012™. Призначення Києва в якості офіційного приймаючого міста для проведення фінального матчу УЄФА ЄВРО 2012™ залежатиме від виконання певних умов до 30 листопада 2009 р.
Виконавчий комітет УЄФА не підтвердив призначення Донецька та Львова, а також не призначив резервне місто Харків в якості приймаючих міст для групових матчів УЄФА ЄВРО 2012™ поки вони не виконають спеціально визначені умови до 30 листопада 2009 року.
Міста Дніпропетровськ і Одеса не були підтверджені або призначені в якості приймаючих міст УЄФА ЄВРО 2012™.
Ми прикладаємо копію заяви Виконавчого комітету УЄФА та листи до цих приймаючих міст, для вашого документообігу.
Не дивлячись на те, що ми розуміємо та високо цінуємо ваше прохання до УЄФА щодо призначення рівної кількості місць проведення в Польщі та Україні, надзвичайно важливим є те, щоб відповідні міста в Україні мали можливість гарантувати повне і належне запровадження наявних вимог до турніру щодо прийому та організації УЄФА ЄВРО 2012™.
Для забезпечення того, що в грудні 2009 року Виконавчий комітет УЄФА підтвердить Донецьк, Харків та Львів в якості приймаючих міст УЄФА ЄВРО 2012™, а Київ ? в якості приймаючого міста фінального матчу УЄФА ЄВРО 2012™, ми люб’язно просимо Вас зробити усе можливе аби гарантувати, що ці міста нададуть УЄФА достатні докази того, що умови, які докладно викладені в листах, що додаються, щодо проведення відповідних матчів УЄФА ЄВРО 2012™ вже виконані або будуть виконані. Неспроможність щодо їх виконання, на жаль, змусила б УЄФА відмовитися від відповідного міста (або міст) в якості потенційного приймаючого міста (або міст) УЄФА ЄВРО 2012™ і, як наслідок, поставило б під загрозу можливий паритет між двома приймаючими країнами.
Ми дякуємо Вам за Вашу постійну прихильність та відданість успішній підготовці цього заходу, і з нетерпінням очікуємо на спільну роботу з Вами і Вашими колегами над організацією УЄФА ЄВРО 2102™ протягом наступних 1122 днів.
З повагою,
президент УЄФА Мішель Платіні
ЛИСТ ВІД УЄФА ФЕДЕРАЦІЇ ФУТБОЛУ УКРАЇНИ ТА ВІЦЕ-ПРЕМ’ЄР-МІНІСТРУ УКРАЇНИ
Президенту ФФУ Григорію Суркісу
Віце-прем’єр-міністру України Івану Васюнику
Шановний пане Суркіс,
Шановний пане Васюник,
Вчора в Бухаресті відбулося засідання Виконавчого комітету УЄФА з метою вивчення та обговорення звітів, наданих Адміністрацією УЄФА щодо поточного стану підготовки інфраструктури до фінального турніру чемпіонату Європи УЄФА з футболу™ 2010/2012 («УЄФА ЄВРО 2012™»), що відбудеться в Польщі та Україні з 9 червня 2012 року до 1 липня 2012 р.
1. Рішення Виконавчого комітету УЄФА
Із задоволенням оголошуємо, що Виконавчий комітет УЄФА підтвердив призначення Києва в якості офіційного приймаючого міста для групових матчів, чвертьфінального матчу(ів) та півфіналу УЄФА ЄВРО 2012™. Призначення Києва в якості офіційного приймаючого міста для проведення фінального матчу УЄФА ЄВРО 2012™ залежатиме від виконання певних умов до 30 листопада 2009 р.
Виконавчий комітет УЄФА не підтвердив призначення Донецька та Львова, а також не призначив резервне місто Харків в якості приймаючих міст для групових матчів УЄФА ЄВРО 2012™ поки вони не виконають спеціально визначені умови до 30 листопада 2009 року.
Зверніть увагу на те, що якщо Виконавчий комітет УЄФА вирішить підтвердити призначення Донецька, то таке призначення стосувалося б тільки групових матчів УЄФА ЄВРО 2012™ (а не жодних інших матчів стадії на вибування, які відбуватимуться після цього) та охоплювало б ті групові матчі, в яких гратиме національна збірна команда України.
Міста Дніпропетровськ і Одеса не були підтверджені або призначені в якості приймаючих міст УЄФА ЄВРО 2012™.
Ми прикладаємо копію заяви Виконавчого комітету УЄФА та листи до цих приймаючих міст, для вашого документообігу.
2. Моніторинг в майбутньому
Звертаємо Вашу увагу на значний обсяг робіт, які мають бути виконані Федерацією футболу України та Урядом України для гарантування повної та належної реалізації вимог турніру УЄФА ЄВРО 2012™ та нагадуємо вам, що Адміністрація УЄФА продовжить пильний моніторинг інфраструктури країни та операційної підготовки вашої країни.
Ми віримо, що ви уважно прочитаєте умови, які викладені в листах, що додаються, та поставитеся зі значною увагою до тих різнопланових питань, які піднімаються в них.
3. Спрощений митний та прикордонний контроль
Відповідно до вашої інформації під час засідання Наглядової групи 8 травня 2009 року, пріоритетом для усіх пасажирів (в тому числі це найбільше стосується пасажирів, що подорожують літаками), які в’їжджають до України та виїжджають з неї, є підвищена ефективність процедур митного та прикордонного контролю. Отже ми просимо вас, щонайпізніше до 30 жовтня 2009 року, подати до адміністрації УЄФА детальний план запровадження спрощеної та пришвидшеної процедури прикордонного контролю на національному та регіональному рівні в Україні в зв’язку з УЄФА ЄВРО 2012™.
Ми дякуємо вам за вашу постійну прихильність та відданість успішній підготовці цього заходу, і з нетерпінням очікуємо на спільну роботу з вами і вашими колегами над організацією УЄФА ЄВРО 2102™ протягом наступних 1122 днів.
З повагою,
президент УЄФА Мішель Платіні
ЛИСТ ВІД УЄФА МЕРУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
Дніпропетровській міській раді
Меру міста Івану Куліченку
Шановний пане Куліченко,
Вчора в Бухаресті відбулося засідання Виконавчого комітету УЄФА з метою вивчення та обговорення звітів, наданих Адміністрацією УЄФА щодо поточного стану підготовки інфраструктури до фінального турніру чемпіонату Європи УЄФА з футболу™ 2010/2012 («УЄФА ЄВРО 2012™»), що відбудеться в Польщі та Україні з 9 червня 2012 року до 1 липня 2012 р.
Після проведення детального розгляду цих звітів та проведення консультацій з представниками приймаючих асоціацій ми з жалем повідомляємо, що Виконавчий комітет УЄФА не вибрав місто Дніпропетровськ в якості одного з офіційних приймаючих міст УЄФА ЄВРО 2012™ у зв’язку із тим, що споруди та інфраструктура не відповідатимуть мінімальним вимогам проведення матчів УЄФА ЄВРО 2012™, що детально викладено у звіті з інфраструктури від квітня 2009 року. Ми додаємо копію рішення Виконавчого комітету УЄФА для вашого документообігу.
Внаслідок такого рішення ми користуємося своїм правом розриву відповідно до пункту 5.1 договору УЄФА з приймаючим містом від 2 травня 2007 року. Таким чином будь-які та усі права та зобов’язання Дніпропетровської міської ради, які випливають з Угоди з приймаючим містом або будь-яким чином пов’язані з УЄФА ЄВРО 2012™, скасовуються.
Ми хочемо подякувати Вам та Вашим колегам за Вашу особисту участь та працю у рамках підготовки до УЄФА ЄВРО 2012™ до сьогоднішнього моменту, а також за всі ваші зусилля та важку роботу. На жаль, ми мусили прийняти це важке рішення, проте ми віримо, що Ви продовжуватимете підтримувати проведення турніру УЄФА ЄВРО 2012™ у Польщі та Україні.
З повагою,
Президент УЄФА Мішель Платіні
ЛИСТ ВІД УЄФА МЕРУ ДОНЕЦЬКА
Донецька міська рада
Меру міста Олександру Лук’янченку
Шановний мере Лук’янченко!
Вчора у Бухаресті відбулося засідання Виконавчого комітету УЄФА, на якому розглядалися та обговорювалися звіти, подані адміністрацією УЄФА щодо існуючого стану підготовки інфраструктури до фінального турніру чемпіонату Європи УЄФА 2010/2012 з футболу («УЄФА ЄВРО 2012™»), який має відбутися у Польщі та Україні з 9 червня по 1 липня 2012 року.
Після ретельного аналізу цих звітів та проведення консультацій з приймаючими асоціаціями Виконавчий комітет УЄФА хотів би відзначити, що в Донецьку необхідно виконати великий обсяг робіт, оскільки стан підготовки стадіону, аеропорту, міського транспорту та інфраструктури розміщення у місті не є достатнім, щоб гарантувати повну та належну відповідність існуючим вимогам до ЄВРО 2012. Тим не менше, враховуючи постійне прагнення та зацікавленість Донецька в успішній організації чемпіонату та досягнутий на сьогоднішній день прогрес, Виконавчий комітет УЄФА вирішив надати адміністрації УЄФА додатковий термін для більш ретельного моніторингу ситуації в місті перед тим як прийняти рішення щодо визначення Донецьку офіційним приймаючим містом групових матчів УЄФА ЄВРО 2012.
Будь-ласка, візьміть до уваги, що якщо Виконавчий комітет УЄФА вирішить підтвердити призначення Донецьку як приймаючого міста, то таке рішення стосуватиметься лише групових матчів (а не жодних інших матчів на стадії плей-офф, що відбудуться після цього). Копія рішення Виконавчого Комітету УЄФА додається для Вашого розгляду.
Оскільки в Донецьку залишається велика кількість відкритих питань пов’язаних зі стадіоном, аеропортом, наземним транспортом та розміщенням для матчів УЄФА ЄВРО 2012™, які потребують вирішення, Виконавчий комітет УЄФА вирішив, що Донецьк має надати додаткові зобов’язання та гарантії для прийняття такого рішення. Викладені вище питання були основними, які піднімалися на засіданні Виконавчого комітету УЄФА.
Надзвичайно важливо, щоб Ви вирішили ці питання впродовж встановленого терміну. Якщо УЄФА на власний розсуд вирішить, що приймаються недостатні кроки для належного вирішення цих питань в Донецьку, або якщо виявиться, що в Донецьку продовжують виникати організаційні та логістичні проблеми, які загрожують успішному проведенню та організації будь-якого матчу УЄФА ЄВРО 2012, тоді УЄФА у будь-який час має право відмінити підготовку та організацію матчів УЄФА ЄВРО 2012 в Донецьку. Відповідне рішення Виконавчого Комітету УЄФА буде прийнято в грудні 2009 року.
1. СТАДІОН
Ряд ключових питань стосовно інфраструктури стадіону у Донецьку були визначені адміністрацією УЄФА у звітах Огляду проекту стадіону, копії яких були надіслані Вам раніше. Таким чином, очікується, що органи місцевого самоврядування не пізніше 31 серпня 2009 року нададуть УЄФА достатні докази того, що різноманітні питання, які були підняті у звітах Огляду проекту стадіону, будуть вирішені з метою проведення будь-якого потенційного групового матчу УЄФА ЄВРО 2012™ у Донецьку.
2. АЕРОПОРТИ
2.1 Фінансування
І органи місцевого самоврядування Донецька, і оператор Донецького аеропорту мають надати не пізніше 31 липня 2009 року письмові гарантії УЄФА, у яких вони підтверджують що отримають, забезпечать та здійснять усе необхідне фінансування для завершення будівництва та/або реконструкції усієї необхідної інфраструктури та споруд у Донецькому аеропорті для прийому у м. Донецьк будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012.
У зв’язку з пропозицією використовувати допоміжні аеропорти Маріуполя і Луганська в якості складової частини при обчисленні пропускної спроможності аеропорту у Донецьку, УЄФА також вимагає, щоб органи влади міста та оператори запропонованих допоміжних аеропортів надали до 31 липня 2009 року такі самі письмові гарантії до УЄФА, у яких вони підтверджують що отримають, забезпечать та здійснять усе необхідне фінансування для завершення проектів будівництва та/або реконструкції усієї необхідної інфраструктури та споруд у відповідних аеропортах для прийому будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012.
Якщо будь-яка інша державна або не державна структура задіяна у фінансуванні будівництва та/або реконструкції проектів аеропортів, у такому випадку кожна з цих організацій має надати до УЄФА не пізніше 31 липня 2009 року письмові гарантії, які підтверджують їх участь у проектах та їх зобов’язання щодо фінансування.
2.2 Команда з управління проектами
Органи місцевого самоврядування Донецька разом з оператором Донецького аеропорту мають не пізніше 31 липня 2009 року надати УЄФА письмове підтвердження того, що вони призначили команду з управління проектами, яка володіє необхідними навичками та досвідом для здійснення нагляду за будівництвом та/або реконструкцією у Донецькому аеропорту в зв’язку з прийомом у Донецьку будь-яких групових матчів УЄФА ЄВРО 2012.
2.3 Пропускна спроможність аеропортів
Передбачається, що у дні проведення матчів повітряним транспортом прибуде та відлетить значна кількість вболівальників. Базуючись на наших останніх розрахунках, ми передбачаємо, що пікове навантаження складатиме 31 000 пасажирів за день для групових матчів УЄФА ЄВРО 2012™. У разі, якщо у Донецьку гратиме українська національна збірна, пікове навантаження може знизитися на тридцять відсотків (30%) до значення 21 500 пасажирів за день.
І в тому, і в іншому випадку, Донецька міська рада разом з власником аеропорту Донецьк мають надати УЄФА до 31 жовтня 2009 року конкретні докази того, що інфраструктура та споруди Донецького аеропорту будуть спроможні обслужити повністю усю прогнозовану кількість пасажирів на приліт та відліт для таких матчів.
2.4 Тимчасові термінали
Якщо для проведення у м. Донецьк будь-яких матчів УЄФА ЄВРО 2012™ у будь-якому з аеропортів буде встановлено та використовуватимуться тимчасові термінали, то до 31 жовтня 2009 року необхідно надати до УЄФА деталізовані проекти цих терміналів, які будуть у змозі обслужити повністю усю прогнозовану кількість уболівальників на приліт та відліт, які відвідуватимуть матчі УЄФА ЄВРО 2012™, та усі необхідні гарантії від відповідних органів управління аеропортів та органів влади відповідальних за безпеку про те, що розмір, структура та запропонована схема управління такими тимчасовими терміналами відповідає усім місцевим та національним законам і регламентним нормам України. Крім того, ви повинні надати письмові гарантії від будь-якої організації, яка бере участь у фінансуванні будівництва цих тимчасових терміналів, де підтверджується їх участь в проектах та відповідальність за повне покриття відповідних витрат.
2.5 Програма моніторингу аеропортів
Експерти УЄФА продовжуватимуть моніторинг процесу будівництва Донецького аеропорту та допоміжних аеропортів у Маріуполі та Луганську. Очікуємо, що ви та відповідні оператори аеропортів, разом з командою управління проектом аеропорту, проведете для експертів УЄФА на місці детальну презентацію дизайну та програми робіт відповідно до проектів будівництва і/або реконструкції в цих аеропортах та не пізніше 31 жовтня 2009 року подасте до УЄФА фінальний план проекту.
Експерти УЄФА повинні перевірити остаточну версію плану проекту та підготувати до 30 листопада 2009 року власний звіт для Виконавчому комітету УЄФА щодо статусу підготовки Донецького аеропорту та допоміжних аеропортів у Маріуполі та Луганську.
Крім того, ми очікуємо, що під час моніторингу ви забезпечите для експертів УЄФА усю необхідну підтримку з боку операторів відповідних аеропортів та команди управління проектом аеропорту, яка відповідно до попередніх домовленостей з експертами УЄФА включатиме в себе подання до УЄФА таблиць з моніторингу прогресу останнього дня кожного кварталу.
2.6 Процедури перетину кордону
Хоча керівництво УЄФА і звертатиметься з цього питання безпосередньо до відповідних державних органів, відповідальних за митний і прикордонний контроль в Україні, ми звертаємо вашу увагу на те, що ми потребуватимемо від влади міста Донецьк, оператора Донецького аеропорту, операторів допоміжних аеропортів у Маріуполі та Луганську та будь-яких інших відповідних місцевих органів влади гарантованої співпраці щодо сприяння та полегшення проходження процедур прикордонного контролю для всіх пасажирів на приліт та виліт в цих аеропортах
3. ТРАНСПОРТ
Усе ще необхідно здійснити великий об’єм робіт для розвитку громадського транспорту та впровадження системи управління транспортними потоками (інакше відома як «план мобільності»). Ви повинні працювати з усіма відповідними національними та місцевими органами влади для того, щоб не пізніше ніж 31 жовтня 2009 року презентувати на розгляд УЄФА фінальний комплексний план мобільності. План має включати в себе вивчення використання в зв’язку з УЄФА ЄВРО 2012™ автобусів-шатлів для усіх відвідувачів в напрямку до та з Донецького аеропорту, допоміжних аеропортів, стадіону у Донецьку, центру Донецька, та усіх маршрутах з та до основних зон інфраструктури розміщення, а також оновлений перелік гарантованих транспортних проектів, інвестицій та проектів підготовки транспортної інфраструктури у місті Донецьку та навколо нього.
4. РОЗМІЩЕННЯ
Наразі УЄФА зустрівся зі значними труднощами в ході переговорів і укладання контрактів щодо існуючих готельних номерів у Донецьку та в його околицях для УЄФА ЄВРО 2012™. В Донецьку досі існує значний дефіцит зручностей для розміщення цільових груп УЄФА. До сих пір УЄФА, на жаль, вдалося укласти контракти лише з невеликою кількістю готелів, більшість з яких розташовані поза межами центру міста. Ми нагадуємо вам про те, що у Донецьку УЄФА потребує не менше 2945 номерів на кожну добу проведення УЄФА ЄВРО 2012™ (які складаються з: 1420 номерів у п’ятизіркових готелях, 1315 номерів у чотиризіркових готелях та 210 у тризіркових готелях), які знаходяться в готелях, що плануються побудувати до кінця 2011 року.
Як наслідок, міська влада Донецька та відповідні власники готелів повинні надати до УЄФА не пізніше 31 серпня 2009 року письмові гарантії про те, що будівництво та/або ремонтні роботи відповідних готельних споруд та інфраструктури для розміщення цільових груп УЄФА при проведенні будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012 ™ у Донецьку буде завершено до листопада 2011 року.
Крім того, розцінки на номери в деяких готелях в Донецьку та навколо нього є надто високими і не відповідають стандартам доступної інфраструктури та споруд. Тому органи влади міста Донецьк і відповідні туристичні агентства та органи влади, відповідальні за розвиток туризму у місті Донецьк, повинні докласти усіх зусиль для забезпечення необхідної підтримки та допомоги з боку різних готелів щодо розміщення цільових груп УЄФА при проведенні у Донецьку будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012™. Зверніть увагу, що всі угоди з готелями, які будуть задіяні в розміщенні цільових груп УЄФА у Донецьку повинні бути укладені не пізніше 31 серпня 2009 року, ґрунтуючись на помірному рівні цін та обґрунтованих умовах.
Крім цього, органи місцевого самоврядування м. Донецьк повинні забезпечити можливість розміщення великої кількості вболівальників, що очікується на матчах групового турніру УЄФА ЄВРО 2012™, як в місті, так і навколо нього, та запровадження легкодоступної системи бронювання номерів для вболівальників. Не пізніше 31 жовтня 2009 року міська влада Донецька повинна надати до УЄФА добре обґрунтовані плани виконання вищевказаного.
Ми віримо, що Ви невідкладно звернете Вашу увагу на підняті у цьому листі питання. Ми хотіли б подякувати місту Донецьк за його незмінну прихильність та відданість справі успішної організації цього заходу та з нетерпінням чекаємо можливості працювати разом з Вами і Вашими колегами протягом наступних 1122 днів для організації УЄФА ЄВРО 2012™.
З повагою,
президент УЄФА Мішель Платіні
ЛИСТ ВІД УЄФА МЕРУ КИЄВА
Київська міськдержадміністрація
Меру Києва Леоніду Черновецькому
Шановний пане мер!
Виконавчий комітет УЄФА провів учора зустріч у Бухаресті з метою вивчення та обговорення доповідей, надісланих Адміністрацією УЄФА з приводу поточного стану підготовки до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2010/2012 року з футболу (Євро 2012), який має пройти в Польщі та Україні з 9 червня 2012 до 1 липня 2012.
Після уважного вивчення цих доповідей та консультацій з приймаючими сторонами, ми із задоволенням повідомляємо, що Виконавчий комітет УЄФА підтвердив свій вибір Києва в якості одного з офіційних міст-учасників, де будуть проходити матчі до півфінальної стадії Євро 2012. До листа ми додаємо копію офіційної заяви Виконавчого комітету УЄФА.
Однак Виконавчий комітет УЄФА відзначив, що для забезпечення повного та цілковитого дотримання існуючих вимог до проведення чемпіонату Євро 2012 Київ іще має виконати значний обсяг робіт. Також нагадуємо, що Адміністрація УЄФА продовжуватиме вести пильне спостереження за станом інфраструктури та експлуатаційною готовністю.
Виконавчий комітет УЄФА, зокрема, визнав, що стадіон, інфраструктура аеропорту, місцевий транспорт і готельні комплекси в Києві не відповідають рівню, необхідному для проведення фінального матчу Євро 2012. Таким чином, Виконавчий комітет УЄФА погодився подовжити термін, у який Адміністрація УЄФА має визначити здатність Києва прийняти фінальний матч Євро 2012. Рішення Адміністрації залежатиме від виконання певних вимог до 30-го листопада 2009 року та надання УЄФА низки гарантій, зазначених нижче. Для того, щоб на засіданні Виконавчого комітету УЄФА, яке відбудеться в грудні 2009-го, Київ було затверджено містом, яке прийматиме фінальний матч Євро 2012, надзвичайно важливо, щоб Ви розглянули та вирішили ці проблеми в зазначений термін. Якщо УЄФА, на свій власний розсуд, дійде висновку, що для адекватного розв’язання цих проблем було зроблено недостатньо, чи якщо стане відомо, що Київ не вирішив транспортні та логістичні проблеми, які ставлять під загрозу успішне проведення та організацію фінального матчу Євро 2012, УЄФА має право в будь-який час скасувати проведення та організацію фінального матчу УЄФА 2012 в Києві та обрати для цього інше місто.
1. СТАДІОНИ
У доповідях щодо огляду проектів стадіонів, копії яких надіслані Вам раніше, Адміністрація УЄФА окреслила низку питань, пов’язаних із стадіоном у Києві. В результаті цього очікується, що міська влада Києва співпрацюватиме з власником та/або оператором стадіону в Києві для надання УЄФА не пізніше 31 серпня 2009 р. достатніх доказів того, що проблеми, зазначені в доповідях огляду проектів стадіонів, будуть вирішені з метою проведення фінального матчу Євро 2012 в Києві.
2. АЕРОПОРТИ
2.1 Термінал «D» Київського міжнародного аеропорту
Для спорудження та завершення будівництва терміналу «D» Київського міжнародного аеропорту в рамках підготовки до Євро 2012 необхідно виконати значний обсяг робіт. Таким чином, міська влада Києва та оператор Київського міжнародного аеропорту не пізніше 31 липня 2009 року мають надати УЄФА письмові гарантії того, що всі необхідні споруди та інфраструктура терміналу «D» Київського міжнародного аеропорту будуть готові до квітня 2011 року, як зазначено в планах, наданих експертам УЄФА.
2.2 Тимчасові термінали
Якщо для проведення будь-якого з матчів Євро 2012 в будь-якому з аеропортів споруджуватимуться тимчасові термінали, Ви маєте не пізніше 31 жовтня 2009 року надати УЄФА низку проектів терміналів, які здатні прийняти вхідні та вихідні потоки пасажирів, що відвідають матчі Євро 2012, та отримати всі необхідні гарантії від відповідних службовців аеропортів та служб безпеки стосовно того, що розмір, структура та схема дії таких тимчасових терміналів повністю відповідають місцевим і державним законам і вимогам України. Крім того, Ви маєте надати письмові гарантії від будь-яких організацій, що братимуть участь у фінансуванні спорудження таких тимчасових терміналів, у яких буде вказано, яким саме чином вони беруть участь у проекті і як вони профінансують пов’язані з проектом витрати.
2.3. Пропускна здатність аеропорту
Очікується, що значна кількість гостей та вболівальників прилетить до Києва в день проведення кожного матчу та відлетить з Києва після проведення матчу. Ґрунтуючись на наших останніх розрахунках, ми очікуємо, що піковий трафік аеропорту сягатиме 41500 пасажирів у день проведення матчів Євро 2012 у Києві. Таким чином, міська влада Києва та оператор Київського аеропорту не пізніше 31 жовтня 2009 року мають надати УЄФА конкретні докази того, що інфраструктура та споруди Київського міжнародного аеропорту будуть здатні прийняти очікувану кількість пасажирів під час проведення таких матчів.
2.4 Програма моніторингу аеропорту
Експерти УЄФА продовжуватимуть стежити за ходом робіт у Київському міжнародному аеропорті. Очікується, що Ви надасте необхідну підтримку оператору аеропорту, команді управління проектом та експертам УЄФА протягом стадії моніторингу та під час доповіді експертів щодо стану підготовки Київського аеропорту Виконавчому комітету УЄФА, що відбудеться приблизно 30 листопада 2009 р. Це включатиме надання УЄФА даних про хід робіт в останній день кожного кварталу, як і було узгоджено з експертами УЄФА раніше.
2.5 Проходження прикордонного контролю
Хоча це питання має безпосередньо розглядатися адміністрацією УЄФА з державними органами, що відповідають за проходження прикордонного та митного контролю в Україні, ми хочемо звернути Вашу увагу на той факт, що нам буде потрібна гарантована співпраця з міською владою Києва, оператором Київського міжнародного аеропорту та іншими відповідними місцевими органами влади щодо сприяння та полегшення прикордонного контролю для пасажирів, які прибувають до Київського міжнародного аеропорту та відлітають з нього.
3. ТРАНСПОРТ
Необхідно виконати великий обсяг робіт для розробки проекту громадського транспорту та організації дорожнього руху (також відомий як «план мобільності»). Ви маєте співпрацювати з усіма місцевими та національними представниками влади, щоб надати УЄФА остаточний та детальний план мобільності на розгляд не пізніше 31 жовтня 2009 року. Цей план має включати дослідження використання маршрутних автобусів для всіх відвідувачів, що прибувають до аеропорту чи їдуть з нього, допоміжних аеропортів, центру міста Києва та всіх інших маршрутів, які забезпечують пересування між містами-учасниками Євро 2012.
4. РОЗМІЩЕННЯ ГОСТЕЙ
Представники УЄФА зіштовхнулися зі значними проблемами під час ведення переговорів та підписання контрактів з готелями в Києві та поблизу нього для проведення Євро 2012. Наразі бракує чотирьох– та п’ятизіркових готелів для цільових груп УЄФА 2012, що прибудуть на фінальний матч чемпіонату. Ми нагадуємо Вам, що УЄФА вимагає не менше 7300 номерів на вечір проведення фіналу Євро 2012 в Києві (1959 номерів ? у 5-зіркових готелях, 4950 номерів ? у 4-зіркових готелях та 400 ? у 3-зіркових готелях), включаючи номери в готелях , які планується спорудити до кінця 2011 року. Як наслідок, міська влада Києва та власники готелів до 31 серпня 2009 року мають надати письмові гарантії УЄФА, в яких йтиметься про те, що спорудження чи ремонт запланованих 4-зіркових та 5-зіркових готелів і готельної інфраструктури в Києві буде завершено до листопада 2011 року для того, щоб прийняти цільові групи УЄФА під час проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року в Києві.
Крім того, розцінки деяких готелів в Києві та навколо нього надзвичайно високі та не відповідають рівню інфраструктури цих готелів. Таким чином, міська влада Києва та відповідні туристичні агенції Києва мають робити все від них залежне, щоб забезпечити необхідну підтримку та співробітництво з різними готелями, аби розмістити цільові групи УЄФА під час проведення фінального матчу УЄФА ЄВРО 201™ у Києві. Також прийміть до уваги, що всі контракти з готелями, які розміщатимуть цільові групи УЄФА в Києві, мають бути підписані до 31 серпня 2009 року, та ґрунтуватись на поміркованих розцінках і прийнятних умовах.
Також міська влада Києва повинна забезпечити можливість розміщення великої кількості вболівальників, що очікується на матчах УЄФА ЄВРО 2012™, як у місті, так і навколо нього, та запровадження легкодоступної системи бронювання номерів для вболівальників. Не пізніше 31 жовтня 2009 року міська влада Києва повинна надати УЄФА добре обґрунтовані плани виконання вищевказаного.
Ми сподіваємось, що Ви невідкладно звернете увагу на проблеми, викладені у цьому листі. Дякуємо Києву за незмінну відданість успішній підготовці до проведення цього заходу та фінального матчу УЄФА ЄВРО 2012™ і з нетерпінням чекаємо можливості працювати разом із Вами і Вашими колегами протягом наступних 1122 днів для організації UEFA EURO 2012™.
З найкращими побажаннями,
президент УЄФА Мішель Платіні
ЛИСТ ВІД УЄФА МЕРУ ЛЬВОВА
Львівська міська рада
Меру міста Андрію Садовому
Шановний мере Садовий!
Вчора у Бухаресті відбулося засідання Виконавчого комітету УЄФА, на якому розглядалися та обговорювалися звіти, подані адміністрацією УЄФА щодо існуючого стану підготовки інфраструктури до фінального турніру чемпіонату Європи УЄФА 2010/2012 з футболу («УЄФА ЄВРО 2012™»), який має відбутися у Польщі та Україні з 9 червня по 1 липня 2012 року.
Після ретельного вивчення цих звітів та консультацій з приймаючими асоціаціями, Виконавчий Комітет УЄФА відзначив, що у Львові має бути зроблений великий обсяг роботи, оскільки рівень підготовки стадіону, аеропорту, міського транспорту та розміщення недостатній для того, щоб гарантувати повну та належну відповідність існуючим вимогам до чемпіонату УЄФА ЄВРО 2012. Тим не менше, враховуючи постійне прагнення та зацікавленість Львова в успішній організації чемпіонату та досягнутий на сьогоднішній день прогрес, Виконавчий комітет УЄФА вирішив надати адміністрації УЄФА додатковий термін для більш ретельного моніторингу ситуації у Львові перед тим, як прийняти рішення щодо визначення Львова офіційним приймаючим містом групових матчів УЄФА ЄВРО 2012. Копія рішення Виконавчого комітету УЄФА додається для Вашого документообігу.
Оскільки у Львові залишається велика кількість відкритих питань, пов’язаних зі стадіоном, аеропортом, транспортом та розміщенням для матчів УЄФА ЄВРО 2012, які потребують вирішення, Виконавчий комітет УЄФА вирішив, що Львів повинен надати додаткові зобов’язання та гарантії до моменту прийняття такого рішення. Нижче викладені ключові питання, які піднімалися на засіданні Виконавчого комітету УЄФА.
Надзвичайно важливо, щоб Ви вирішили ці питання протягом встановленого терміну. Якщо УЄФА на власний розсуд вирішить, що були здійсненні недостатні кроки для належного вирішення цих питань у Львові, або якщо виявиться, що у Львові продовжують виникати організаційні та логістичні проблеми, які загрожують успішному проведенню та організації будь-якого матчу УЄФА ЄВРО 2012, тоді УЄФА має право у будь-який час відмінити проведення та організацію матчів УЄФА ЄВРО 2012 у Львові. Рішення Виконавчого Комітету УЄФА з цього питання буде прийнято в грудні 2009 року.
1. СТАДІОН
Ряд ключових питань стосовно інфраструктури стадіону у місті Львові були визначені адміністрацією УЄФА у звітах Огляду проекту стадіону, копії яких були надіслані Вам раніше. Таким чином, очікується, що органи місцевого самоврядування не пізніше 31 серпня 2009 року нададуть УЄФА достатні докази того, що різноманітні питання, які були підняті у звітах Огляду проекту стадіону, будуть вирішені з метою проведення будь-якого потенційного групового матчу УЄФА ЄВРО 2012™ у Львові.
2. АЕРОПОРТИ
2.1 Фінансування
І органи місцевого самоврядування Львова, і оператор Львівського аеропорту мають надати не пізніше 31 липня 2009 року письмові гарантії УЄФА, у яких вони підтверджують що отримають, забезпечать та здійснять усе необхідне фінансування для завершення будівництва та/або реконструкції усієї необхідної інфраструктури та споруд у Львівському аеропорті для прийому у м. Львів будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012.
У зв’язку з пропозицією використовувати допоміжні аеропорти Луцька, Івано-Франківська та Жешува в якості складової частини при обчисленні пропускної спроможності аеропорту у Львові, УЄФА також вимагає, щоб і органи влади міста, і оператори запропонованих допоміжних аеропортів надали до 31 липня 2009 року такі самі письмові гарантії до УЄФА, у яких вони підтверджують що отримають, забезпечать та здійснять усе необхідне фінансування для завершення проектів будівництва та/або реконструкції усієї необхідної інфраструктури та споруд у відповідних аеропортах для прийому будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012.
Якщо будь-яка інша державна або не державна структура задіяна у фінансуванні будівництва та/або реконструкції проектів аеропортів, у такому випадку кожна з цих організацій має надати до УЄФА не пізніше 31 липня 2009 року письмові гарантії, які підтверджують їх участь у проектах та їх зобов’язання щодо фінансування.
2.2 Команда з управління проектами
Органи місцевого самоврядування Львова разом з оператором Львівського аеропорту мають не пізніше 31 липня 2009 року надати УЄФА письмове підтвердження того, що вони призначили команду з управління проектами, яка володіє необхідними навичками та досвідом для здійснення нагляду за будівництвом та/або реконструкцією у Львівському аеропорту в зв’язку з прийомом у Львові будь-яких групових матчів УЄФА ЄВРО 2012.
2.3 Пропускна спроможність аеропортів
Передбачається, що у дні проведення матчів повітряним транспортом прибуде та відбуде значна кількість вболівальників. Базуючись на наших останніх розрахунках ми передбачаємо, що пікове навантаження складатиме 19000 пас за день для групових матчів УЄФА ЄВРО 2012, які гратимуться у Львові.
У такому разі Львівська міська рада разом з власником аеропорту Львів до 31 жовтня 2009 року мають надати УЄФА конкретні докази того, що інфраструктура та споруди Львівського аеропорту будуть спроможні обслужити повністю усю прогнозовану кількість пасажирів на приліт та відліт для таких матчів.
2.4 Тимчасові термінали
Якщо для проведення у м. Львів будь-яких матчів УЄФА ЄВРО 2012™ у будь-якому з аеропортів буде встановлено та використовуватимуться тимчасові термінали, то до 31 жовтня 2009 року необхідно надати до УЄФА деталізовані проекти цих терміналів, які будуть у змозі обслужити повністю усю прогнозовану кількість уболівальників на приліт та відліт, які відвідуватимуть матчі УЄФА ЄВРО 2012™, та усі необхідні гарантії від відповідних органів управління аеропортів та органів влади відповідальних за безпеку про те, що розмір, структура та запропонована схема управління такими тимчасовими терміналами відповідає усім місцевим та національним законам і регламентним нормам України. Крім того, ви повинні надати письмові гарантії від будь-якої організації, яка бере участь у фінансуванні будівництва цих тимчасових терміналів, де підтверджується їх участь в проектах та відповідальність за повне покриття відповідних витрат.
2.5 Програма моніторингу аеропортів
Експерти УЄФА продовжуватимуть моніторинг процесу будівництва Львівського аеропорту та допоміжного аеропорту в м. Луцьк, Івано-Франківськ та Жешув. Очікуємо, що ви та відповідні оператори аеропортів, разом з командою управління проектом аеропорту, проведете для експертів УЄФА на місці детальну презентацію дизайну та програми робіт відповідно до проектів будівництва і/або реконструкції в цих аеропортах, та не пізніше 31 жовтня 2009 року подасте до УЄФА фінальний план проекту.
Експерти УЄФА повинні перевірити остаточну версію плану проекту та підготувати до 30 листопада 2009 року власний звіт для Виконавчому комітету УЄФА щодо статусу підготовки Львівського аеропорту та допоміжного аеропорту в м. Луцьк, Івано-Франківськ та Жешув.
Крім того, ми очікуємо, що під час моніторингу ви забезпечите для експертів УЄФА усю необхідну підтримку з боку операторів відповідних аеропортів та команди управління проектом аеропорту, яка відповідно до попередніх домовленостей з експертами УЄФА включатиме в себе подання до УЄФА таблиць з моніторингу прогресу останнього дня кожного кварталу.
2.6 Процедури прикордонного контролю
Хоча керівництво УЄФА і звертатиметься з цього питання безпосередньо до відповідних державних органів, відповідальних за митний і прикордонний контроль в Україні, ми звертаємо вашу увагу на те, що ми потребуватимемо від влади міста Львів, оператора Львівського аеропорту, операторів допоміжних аеропортів в м. Луцьк, Івано-Франківськ та Жешув та будь-яких інших відповідних місцевих органів влади гарантованої співпраці щодо сприяння та полегшення проходження процедур прикордонного контролю для всіх пасажирів на приліт та виліт в цих аеропортах.
3. ТРАНСПОРТ
Все ще необхідно здійснити великий об’єм робіт для розвитку громадського транспорту та впровадження системи управління транспортними потоками (інакше відома як «план мобільності»). Ви повинні працювати з усіма відповідними національними та місцевими органами влади для того, щоб не пізніше ніж 31 Жовтня 2009 року презентувати на розгляд УЄФА фінальний комплексний план мобільності. План має включати в себе вивчення використання в зв’язку з УЄФА ЄВРО 2012™ автобусів-шатлів для усіх відвідувачів в напрямку до та з допоміжних аеропортів, стадіону у Львові, центру Львова, та усіх маршрутах з та до основних зон інфраструктури розміщення, а також оновлений перелік гарантованих транспортних проектів, інвестицій та проектів підготовки транспортної інфраструктури у місті Львові та навколо нього.
4. Розміщення
УЄФА зустрівся з деякими труднощами щодо переговорів і укладання достатньої кількості контрактів на існуючі готельні номери у Львові та в його околицях для УЄФА ЄВРО 2012™. У Львові досі спостерігається дефіцит засобів розміщення для цільових груп УЄФА, зокрема відносно категорії п’ятизіркових готелів. Ми нагадуємо вам про те, що у Львові УЄФА потребує не менше 2545 номерів на кожну добу проведення УЄФА ЄВРО 2012™ (з яких 1020 номерів у п’ятизіркових готелях, 1315 номерів у чотиризіркових готелях та 210 у тризіркових готелях), з урахуванням тих номерів, які знаходяться в готелях, що плануються побудувати до кінця 2011 року.
Як наслідок, міська влада Львова та відповідні власники готелів повинні надати до УЄФА не пізніше 31 серпня 2009 року письмові гарантії про те, що будівництво та/або ремонтні роботи відповідних готельних споруд та інфраструктури для розміщення цільових груп УЄФА при проведенні будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012 ™ у Львові буде завершено до листопада 2011 року.
Крім того, для забезпечення обґрунтованих цін, які відповідають стандартам доступної інфраструктури та споруд, органи влади міста Львів і відповідні туристичні агентства та органи влади, відповідальні за розвиток туризму у місті Львові, повинні докласти усіх зусиль для забезпечення необхідної підтримки та допомоги з боку різних готелів щодо розміщення цільових груп УЄФА при проведенні у Львові будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012™. Зверніть увагу, що всі угоди з готелями, які будуть задіяні в розміщенні цільових груп УЄФА у Львові, повинні бути укладені не пізніше 31 серпня 2009 року, ґрунтуючись на помірному рівні цін та обґрунтованих умовах.
Крім цього, органи місцевого самоврядування Львова повинні забезпечити можливість розміщення великої кількості вболівальників, що очікується на матчах групового турніру УЄФА ЄВРО 2012™, як в місті, так і навколо нього, та запровадження легкодоступної системи бронювання номерів для вболівальників. Не пізніше 31 жовтня 2009 року міська влада Львова повинна надати до УЄФА добре обґрунтовані плани виконання вищевказаного.
Ми віримо, що Ви невідкладно звернете Вашу увагу на підняті у цьому листі питання. Ми хотіли б подякувати місту Львів за його незмінну прихильність та відданість справі успішної організації цього заходу, та з нетерпінням чекаємо можливості працювати разом з Вами і Вашими колегами протягом наступних 1122 днів для організації UEFA EURO 2012™.
З повагою,
президент УЄФА Мішель Платіні
ЛИСТ ВІД УЄФА МЕРУ ОДЕСИ
Одеська міська рада
меру міста Едуарду Гурвіцу
Шановний мере Гурвіц,
Вчора в Бухаресті відбулося засідання Виконавчого комітету УЄФА з метою вивчення та обговорення звітів, наданих Адміністрацією УЄФА щодо поточного стану підготовки інфраструктури до фінального турніру чемпіонату Європи УЄФА з футболу™ 2010/2012 («УЄФА ЄВРО 2012™»), що відбудеться в Польщі та Україні з 9 червня 2012 року до 1 липня 2012 р.
Після ретельного вивчення цих звітів та консультацій з приймаючими асоціаціями ми, на жаль, повідомляємо, що Виконавчий комітет УЄФА не обрав ваше місто офіційним приймаючим містом УЄФА ЄВРО 2012. До вашої уваги ми додаємо до цього листа копію рішення Виконавчого комітету УЄФА.
Ми дякуємо Вам та Вашим колегам за участь у процесі відбору, за всі ваші потуги та старанну роботу. Ми віримо, що ви продовжуватиме підтримувати організацію УЄФА ЕВРО 2012 в Польщі та Україні.
З повагою,
президент УЄФА Мішель Платіні
ЛИСТ ВІД УЄФА МЕРУ ХАРКОВА
Харківська міська рада
Меру міста Михайлу Добкіну
Шановний мере Добкін!
Вчора у Бухаресті відбулося засідання Виконавчого комітету УЄФА, на якому розглядалися та обговорювалися звіти, подані адміністрацією УЄФА щодо існуючого стану підготовки інфраструктури до фінального турніру чемпіонату Європи УЄФА 2010/2012 з футболу («УЄФА ЄВРО 2012»), який має відбутися у Польщі та Україні з 9 червня по 1 липня 2012 року.
Після ретельного вивчення цих звітів та консультацій з приймаючими асоціаціями, Виконавчий комітет УЄФА відзначив, що у Харкові має бути зроблений великий обсяг роботи, оскільки рівень підготовки стадіону, аеропорту, міського транспорту та розміщення недостатній для того, щоб гарантувати повну та належну відповідність існуючим вимогам до чемпіонату УЄФА ЄВРО 2012. Тим не менше, враховуючи постійне прагнення та зацікавленість Харкова в успішній організації чемпіонату та досягнутий на сьогоднішній день прогрес, Виконавчий комітет УЄФА вирішив надати адміністрації УЄФА додатковий термін для більш ретельного моніторингу ситуації в Харкові перед тим, як прийняти рішення щодо визначення Харкова офіційним приймаючим містом групових матчів УЄФА ЄВРО 2012. Копія рішення Виконавчого Комітету УЄФА додається для Вашого документообігу.
Оскільки в Харкові залишається велика кількість відкритих питань, пов’язаних зі стадіоном, аеропортом, транспортом та розміщенням для матчів УЄФА ЄВРО 2012, які потребують вирішення, Виконавчий Комітет УЄФА вирішив, що Харків повинен надати додаткові зобов’язання та гарантії до моменту прийняття такого рішення. Нижчевикладені питання були основними, які піднімалися на засіданні Виконавчого комітету УЄФА.
Надзвичайно важливо, щоб Ви вирішили ці питання протягом встановленого терміну. Якщо УЄФА на власний розсуд вирішить, що для належного вирішення цих питань в Харкові були вжиті недостатні кроки, чи якщо виявиться, що в Харкові продовжують виникати організаційні та логістичні проблеми, які загрожують успішному проведенню та організації будь-якого матчу УЄФА ЄВРО 2012, тоді УЄФА не уповноважить Харків на проведення та організацію будь-якого матчу УЄФА ЄВРО 2012. Відповідне рішення Виконавчого комітету УЄФА буде прийнято в грудні 2009 року.
Зверніть увагу, що УЄФА підпише угоду з приймаючим містом лише у випадку визначення Харкова офіційним приймаючим містом групових матчів УЄФА ЄВРО 2012. Це відбудеться не раніше отримання рішення Виконавчого Комітету УЄФА в грудні 2009 року.
1. СТАДІОН
Ряд ключових питань щодо інфраструктури стадіону в Харкові були визначені Адміністрацією УЄФА в звітах Огляду проекту стадіону, копії яких надсилалися Вам раніше. Таким чином, очікується, що органи місцевого самоврядування Харкова нададуть УЄФА не пізніше 31 серпня 2009 року достатні докази того, що більшість проблем, визначених у звітах Огляду проекту стадіону, будуть вирішені з метою прийняття будь-якого потенційного групового матчу УЄФА ЄВРО 2012™ в Харкові.
2. АЕРОПОРТИ
2.1 Фінансування
І органи місцевого самоврядування Харкова, і оператор Харківського аеропорту мають надати не пізніше 31 липня 2009 року письмові гарантії УЄФА, у яких вони підтверджують що отримають, забезпечать та здійснять усе необхідне фінансування для завершення будівництва та/або реконструкції усієї необхідної інфраструктури та споруд у Харківському аеропорті для прийому у м. Харків будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012.
У зв’язку з пропозицією використовувати допоміжний аеропорт Полтави в якості складової частини при обчисленні пропускної спроможності аеропорту у Харкові УЄФА також вимагає, щоб органи влади цього міста та оператор запропонованого допоміжного аеропорту надали до 31 липня 2009 року такі самі письмові гарантії до УЄФА, у яких вони підтверджують, що отримають, забезпечать та здійснять усе необхідне фінансування для завершення проектів будівництва та/або реконструкції усієї необхідної інфраструктури та споруд у відповідному аеропорту для прийому будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012.
Якщо будь-яка інша державна або не державна структура задіяна у фінансуванні будівництва та/або реконструкції проектів аеропортів, у такому випадку кожна з цих організацій має надати до УЄФА не пізніше 31 липня 2009 року письмові гарантії, які підтверджують їх участь у проектах та їх зобов’язання щодо фінансування.
2.2 Команда з управління проектами
Органи місцевого самоврядування Харкова разом з оператором Харківського аеропорту мають не пізніше 31 липня 2009 року надати УЄФА письмове підтвердження того, що вони призначили команду з управління проектами, яка володіє необхідними навичками та досвідом для здійснення нагляду за будівництвом та/або реконструкцією Харківського аеропорту в зв’язку з прийомом у Харкові будь-яких групових матчів УЄФА ЄВРО 2012.
2.3 Пропускна спроможність аеропортів
Передбачається, що у дні проведення матчів повітряним транспортом прибуде та відбуде значна кількість вболівальників. Базуючись на наших останніх розрахунках, ми передбачаємо, що пікове навантаження складатиме 25 500 пасажирів за день для групових матчів УЄФА ЄВРО 2012, які проводитимуться у Харкові. Таким чином, органи місцевого самоврядування Харкова разом з оператором аеропорту Харків мають надати УЄФА до 31 жовтня 2009 року конкретні докази того, що інфраструктура та споруди Харківського аеропорту будуть спроможні обслужити повністю усю прогнозовану кількість пасажирів на приліт та відліт для таких матчів.
2.4 Тимчасові термінали
Якщо для проведення у м. Харків будь-яких матчів УЄФА ЄВРО 2012™ у будь-якому з аеропортів буде встановлено та використовуватимуться тимчасові термінали, тоді до 31 жовтня 2009 року необхідно надати до УЄФА деталізовані проекти терміналів, що вони будуть у змозі обслужити повністю усю прогнозовану кількість уболівальників на приліт та відліт, які відвідуватимуть матчі УЄФА ЄВРО 2012™, та усі необхідні гарантії від відповідних органів управління аеропортів та органів влади, відповідальних за те, що розмір, структура та запропонована схема управління такими тимчасовими терміналами відповідає усім місцевим та національним законам і регламентним нормам України.
Крім того, ви повинні надати письмові від гарантії від будь-якої організації, яка бере участь у фінансуванні будівництва цих тимчасових терміналів, де підтверджується їхня участь в проектах та відповідальність за повне покриття відповідних витрат.
2.5 Програма моніторингу аеропортів
Експерти УЄФА продовжуватимуть моніторинг процесу будівництва Харківського аеропорту та допоміжного аеропорту в Полтаві. Очікуємо, що Ви та відповідні оператори аеропортів, разом з командою управління проектом аеропорту, проведете для експертів УЄФА на місці детальну презентацію дизайну та програми робіт відповідно до проектів будівництва і/або реконструкції в цих аеропортах та не пізніше 31 жовтня 2009 року подасте до УЄФА фінальний план проекту.
Експерти УЄФА повинні перевірити остаточну версію плану проекту та підготувати до 30 листопада 2009 року власний звіт для Виконавчому комітету УЄФА щодо статусу підготовки Харківського аеропорту та допоміжного аеропорту в м. Полтава.
Крім того, ми очікуємо, що під час моніторингу ви забезпечите для експертів УЄФА усю необхідну підтримку з боку операторів відповідних аеропортів та команди управління проектом аеропорту, яка відповідно до попередніх домовленостей з експертами УЄФА включатиме в себе подання до УЄФА таблиць з моніторингу прогресу останнього дня кожного кварталу.
2.6 Процедури перевірки на кордоні
Хоча керівництво УЄФА і звертатиметься з цього питання безпосередньо до відповідних державних органів, відповідальних за митний і прикордонний контроль в Україні, ми звертаємо вашу увагу на те, що ми потребуватимемо від влади міста Харків, оператора Харківського аеропорту, операторів допоміжного аеропорту в м. Полтава та будь-яких інших відповідних місцевих органів влади гарантованої співпраці щодо сприяння та полегшення проходження процедур прикордонного контролю для всіх пасажирів на приліт та виліт в цих аеропортах.
3. ТРАНСПОРТ
Все ще необхідно здійснити великий об’єм робіт для розвитку громадського транспорту та впровадження системи управління транспортними потоками (інакше відомий як «план мобільності»). Ви повинні працювати з усіма відповідними національними та місцевими органами влади для того, щоб не пізніше 31 жовтня 2009 року презентувати на розгляд УЄФА фінальний комплексний план мобільності.
План має включати в себе вивчення використання в зв’язку з УЄФА ЄВРО 2012™ автобусів-шатлів для усіх відвідувачів в напрямку до та з Харківського аеропорту, допоміжного аеропорту, стадіону у Харкові, центру Харкова, та усіх маршрутах з та до основних зон інфраструктури розміщення, а також оновлений перелік гарантованих транспортних проектів, інвестицій та проектів підготовки транспортної інфраструктури у місті Харків та навколо нього.
4. РОЗМІЩЕННЯ
На сьогодні УЄФА стикнувся зі значними проблемами в процесі ведення переговорів та підписання договорів УЄФА ЄВРО-2012 щодо розміщення у Харкові та довкола міста. Зважаючи на значну нестачу місць для розміщення представників УЄФА нагадуємо Вам, що необхідно забезпечити не менше 2765 кімнат на кожну добу проведення групових матчів УЄФА ЄВРО-2012 (1240 кімнат у п’ятизіркових готелях, 1315 у чотиризіркових готелях та 210 у тризіркових), включно з тими номерами в готелях, завершення будівництва яких заплановано до кінця 2011 року.
Як наслідок, міська влада Харкова та відповідні власники готелів повинні надати до УЄФА не пізніше 31 серпня 2009 року письмові гарантії про те, що будівництво та/або ремонтні роботи відповідних готельних споруд та інфраструктури для розміщення цільових груп УЄФА при проведенні будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012 ™ у Харкові буде завершено до листопада 2011 року.
Крім того, розцінки на номери в деяких готелях в Харкові та навколо нього є надто високими і не відповідають стандартам доступної інфраструктури та споруд. Тому органи влади міста Харків і відповідні туристичні агентства та органи влади, відповідальні за розвиток туризму у місті Харків, повинні докласти усіх зусиль для забезпечення необхідної підтримки та допомоги з боку різних готелів щодо розміщення цільових груп УЄФА при проведенні у Харкові будь-яких потенційних групових матчів УЄФА ЄВРО 2012™. Зверніть увагу, що всі угоди з готелями, які будуть задіяні в розміщенні цільових груп УЄФА у Харкові повинні бути укладені не пізніше 31 серпня 2009 року, ґрунтуючись на помірному рівні цін та обґрунтованих умовах.
Крім цього, органи місцевого самоврядування Харкова повинні забезпечити можливість розміщення великої кількості вболівальників, що очікується на матчах групового турніру УЄФА ЄВРО 2012™, як в місті, так і навколо нього, та запровадження легкодоступної системи бронювання номерів для вболівальників. Не пізніше 31 жовтня 2009 року міська влада Харкова повинна надати до УЄФА добре обґрунтовані плани виконання вищевказаного.
Ми віримо, що Ви невідкладно звернете Вашу увагу на підняті у цьому листі питання. Ми хотіли б подякувати місту Харків за його незмінну прихильність та відданість справі успішної організації цього заходу, та з нетерпінням чекаємо можливості працювати разом з Вами і Вашими колегами протягом наступних 1122 днів для організації УЄФА ЄВРО 2012™.
З повагою, президент УЄФА Мішель Платіні
ffu.org.ua