Україна
Прем'єр-ліга
Datagroup: п’ять кубкових років
ФФУ 5 травня в Будинку футболу відбулася прес-конференція з нагоди підписання спонсорського контракту між Федерацією футболу України та її давнім партнером ? компанією «Датагруп», яка протягом найближчих п’яти років буде Титульним спонсором Кубку України. Досягнення цієї угоди відбулося у рамках концепції спонсорських програм та пропозицій на 2008-2012 роки.
ffu.org.ua
2008-05-05 16:00
Нова назва турніру Досягнення цієї угоди відбулося у рамках концепції спонсорських програм та пропозицій на 2008-2012 роки, яку національна федерація розробила спільно зі своїм ексклюзивним комерційним агентом ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл». Компанія «Датагруп» отримала право внести свій логотип у назву турніру, який під час проведення фінального матчу розіграшу-2007/08 і впродовж чотирьох наступних сезонів буде офіційно йменуватися «DATAGROUP ? Кубок України з футболу».
Довгоочікувана угода «Пошуки партнера, який став би Титульним спонсором усього кубкового турніру, велися давно, ? зазначив голова правління компанії «Україна Футбол Інтернешнл», віце-президент ФФУ Володимир Лашкул. ? І дуже приємно, що тривалі переговори з «Датагруп», із якою ми плідно співпрацюємо вже не один рік, нарешті завершилися підписанням контракту. Завдяки цьому проекту ми, зокрема, зможемо підтримати малозабезпечені клуби, що вступають у боротьбу за трофей на ранніх стадіях турніру». Перспектива нових проектів «Ми залюбки допомагатимемо вітчизняному футболу, адже вважаємо, що спорт чи не в першу чергу формує імідж України, ? підкреслив генеральний директор ЗАТ «Датагруп» Олександр Данченко. ? Сподіваюся, що наше співробітництво з ФФУ надалі розширюватиметься і втілиться у нових спільних проектах».
Підтримка збірних За словами першого віце-президента, виконавчого директора ФФУ Олександра Бандурка, спонсорські кошти підуть не тільки на підтримку учасників Кубку України, але й на забезпечення усіх збірних команд країни. Крім того, гроші вкладатимуться і в проведення міжнародних турнірів під егідою федерації, зокрема Кубку Валерія Лобановського та Меморіалу Віктора Баннікова.
Адекватні ціни Наприкінці брифінгу журналісти поцікавилися у Володимира Лашкула, чи не вважає він завищеною вартість квитків на фінал Кубку України-2008. «Я впевнений, що встановлені ціни, які, до речі, узгоджувалися з міською владою Харкова, є абсолютно адекватними. Адже це ? головний матч турніру, перепустки на який користуються величезним попитом. Ринок диктує свої умови. Недарма телеканал ICTV вперше в історії Кубку заплатив чималу суму за право трансляції вирішального поєдинку. Стосовно квитків, то більшість з 1100 найдорожчих ? по 300 гривень ? вже розкуплено. Тому навряд чи нас очікує гра за напівпорожніх трибун. Насправді, перешкодити аншлагу може хіба що погана погода», ? резюмував голова правління ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл».
www.ffu.org.ua