Моніторинг
Аналітика
Всі проти одного
Максим КАЧУРІВСЬКИЙ, «Експрес» Григорію Суркісу оголосили війну, в якій страждають... міські будинки, стіни і паркани. А все тому, що 15 грудня відбудеться конгрес Федерації футболу України, довкола якого хтось хоче створити напружену атмосферу... У великих українських містах – від Донецька до Львова – безліч однакових написів – «Г. Суркіса – у відставку». Причому навіть на білбордах.
2010-12-09 13:00
Хто ж оголосив президенту ФФУ війну? Скільки вартує така кампанія і до чого це все може призвести? Відповіді на ці запитання кореспондентові «Експресу» дав керівник Управління інформаційної політики ФФУ Сергій Васильєв.
– Проблема у тому, що в більшості людей прізвище Суркіса асоціюється з Євро-2012, – каже «Експресу» Сергій Леонідович. – Дехто, можливо, навіть не знає, що він є президентом Федерації футболу, але точно не сплутає, хто саме приніс в Україну чемпіонат Європи...
– Хто, на ваш погляд, є замовником цієї кампанії?
– Вірогідно, насамперед, той, хто, не соромлячись, заявив перед харківськими уболівальниками, що готовий «воювати», якщо органи футбольного правосуддя ФФУ «образять» його клуб дисциплінарними санкціями за участь у договірному матчі з ФК «Карпати».
До речі, керівництво львівського клубу саме ініціювало розгляд цієї справи і перед ФФУ, і перед Спортивним арбітражним судом в Лозанні, принципово наполягаючи на його договірному характері. Про це свідчать документи. Це публічно підтверджував у своїх заявах як колишній гендиректор «Карпат» Єфремов, так і нинішній – Дедишин. Тому якось дивно сьогодні чути з вуст останнього, що він уже сумнівається у правдивості своїх переконань, які мав ще на початку року.
Така неадекватна поведінка корупціонерів – опонентів федерації, котрі настійливо вимагають відставки її голови, радше нагадує театр абсурду, глядачам якого відверто вішають на вуха локшину, аби відволікти їхню увагу від неприємного для обох клубів очікування остаточного рішення Лозаннського суду.
Це доволі примітивна технологія, яку дотепер застосовували у політиці. Вона не притаманна футбольному середовищу і тому не має жодного ефекту, на який, очевидно, розраховують замовники цієї піар-кампанії.
– Що на ці всі події каже сам Григорій Михайлович?
– Він каже, що за роки роботи на цій посаді вже звик до всілякого бруду, який на нього з усіх боків ллють «доброзичливці». Але залізні нерви та імунітет Суркіса є надійними фільтрами цих нечистот. Він навчився не реагувати на особисті образи, оскільки пріоритетним завжди вважав недоторканність іміджу та репутації проекту Євро-2012.
– І все ж це тривожний дзвіночок для голови ФФУ...
– Не треба перебільшувати вплив віртуальної загрози... Якщо, наприклад, на всіх телеканалах країни крутять рекламу якихось наїдків, це зовсім не означає, що населення одразу почне масово скуповувати ці продукти. Нинішній споживач реклами доволі перебірливий. До слова, на Бориспільській трасі є білборди, за розміщення на яких згаданих написів хтось офіційно заплатив гроші. Це чиста комерція. Для декого гроші, як то кажуть, не пахнуть.
– І скільки може вартувати така кампанія для замовників?
– За приблизними підрахунками, декорації для цього театру абсурду вартують понад 100 тисяч доларів...