Єврo-2012

Міста

Польща презентувала логотипи міст

Юрій БАНАХЕВИЧ, Укрінформ У столиці Польщі у середу офіційно представлено логотипи польських міст-організаторів Євро-2012. Урочистості відбулися за участю операційного директора УЄФА Мартіна Каллена, міністра спорту та туризму Польщі Адама Гєрша (MSiT), керівництва польської асоціації футболу (PZPN), проурядової спілки «PL.2012» та мерів Варшави, Вроцлава, Познані та Гданська.

2010-10-28 05:00

Україну на церемонії представляв голова організаційного комітету з підготовки України до чемпіонату Маркіян Лубківський та Надзвичайний і Повноважний Посол України в РП Маркіян Мальський.

Логотип кожного з міст-учасників турніру складається з двох частин: праворуч зображено загальний логотип Євро-2012, а ліворуч – графічний елемент, який ідентифікує конкретне місто. Зокрема, на логотипі Варшави у золотисто-блакитних тонах зображено символ польської столиці – русалку. Логотипом приморського Гданська є Нептун, який, за свідченням присутнього на презентації віце-мера міста Анджея Бояновського, демонструє «красу, замисленість і відкритість» столиці Поморського воєводства РП. У Познані логотипом зробили різнокольоровий м’яч, що складається з багатьох елементів-символів сучасності та спрямованості на ноу-хау міста. Натомість Вроцлав символізуватиме одна з візитівок міста – Грюнвальдський міст, зображений у вигляді усмішки.

«Ми цілком задоволені сьогоднішньою співпрацею з містами. Ми переконані, що це буде особливий турнір», – сказав М.Каллен. Він додав, що узгодження з містами-учасниками турніру маркетингових рекомендацій закриває черговий етап підготовки до чемпіонату і відкриває для них шанс популяризувати Євро-2012 за допомогою офіційної символіки UEFA EURO 2012.

На початку церемонії голова організаційного комітету з підготовки Польщі до Євро-2012 Адам Олькович повідомив, що Варшава, Вроцлав, Гданськ і Познань можуть розраховувати на плідну співпрацю з УЄФА в контексті організації турніру. За його інформацією, міста зможуть популяризувати себе на офіційній веб-сторінці УЄФА чи відкрити власні Інтернет-ресурси з логотипами UEFA EURO-2012. Крім того, у них буде можливість здійснювати промоцію під час жеребкування фінальної фази турніру, що відбудеться 2 грудня 2011 року у Києві, а також на стадіонах і у фан-зонах безпосередньо під час ЧЄ-2012.

Під час презентації логотипів мери приймаючих міст коротко представили актуальний стан їх підготовки до чемпіонату. Зокрема А.Бояновський наголосив, що будівництво стадіону у Гданську увійшло у фінальну стадію. На його переконання, не справдилися побоювання й щодо запізнень зі спорудженням у місті аеропорту. Водночас мер Познані Ришард Гробельний підкреслив, що стадіон у столиці Великопольського воєводства вже функціонує і зараз приділяється значна увага питанням його ефективної експлуатації. Він додав, що в місті з думкою про Євро-2012 успішно реалізується багато соціальних програм. Мер Варшави Ганна Гронкевич-Вальц зазначила, що місто успішно готується до турніру. За її інформацією, офіційно фан-зона для уболівальників під час чемпіонату буде розміщена на площі Парадів перед Палацом культури і науки (PKiN), де поміститься до 60 тис. людей. Керівник Вроцлава Рафал Дуткевич звернув увагу, що у місті до Євро-2012 реалізовується проектів на загальну суму 10 млрд злотих (понад 3,5 млрд доларів США).