Єврo-2012

Підготовка

Гостинні традиції ЄВРО-2012

Популярні спортивні змагання, такі, як ЄВРО-2012, приваблюють не тільки вболівальників, а й елітну публіку, що шукає майданчик для налагодження ділових контактів. Про пакет послуг гостинності в інтерв’ю журналу Ukraine-2012 розповів Тібо Подевін, керівник департаменту УЄФА з продажів та маркетингу в Україні.

Леся СОЛОВЧУК, Інформцентр «Україна-2012»

2012-01-10 15:30

– Що таке програма корпоративної гостинності на футбольних турнірах?
– Не всі знають, що під час Євро УЄФА резервує певну кількість місць не тільки для VIP-гостей, а й для продажу людям, які хочуть використати турнір для ділового спілкування. Це ми називаємо корпоративною гостинністю. Кожен, хто мав шанс відчути гостинність під час ЄВРО-2008 знає, що УЄФА пропонує найдивовижнішу програму з усіх! Понад 80 тисяч гостей турніру мали змогу насолодитись футбольними баталіями у п’ятизірковій атмосфері на всіх стадіонах під час 31 матчу ЄВРО-2008. Наступного року в Польщі та Україні ми плануємо перевершити цей рівень.

– У чому специфіка продажу таких послуг в Україні та Польщі? Які пакети є найбільш популярними серед клієнтів і на які стадіони – найбільший попит?  
– В УЄФА та місцевому оргкомітеті дуже раді, що програма успішно реалізується в Україні. Хто б міг на таке очікувати? Адже за винятком «Донбас Арени», де впроваджений високий рівень сервісу, раніше ніхто й уявлення не мав про корпоративну гостинність під час великих спортивних подій. Це означає, що інвестиції у подібні заходи під час спортивних змагань є новим і перспективним явищем для України.

Усі чотири арени під час турніру подарують глядачам найкращий футбол, але місце проведення фінального поєдинку завжди особливе. І те, що оновлений НСК «Олімпійський» розташований в центрі української столиці, робить його ще привабливішим. Зона корпоративної гостинності на «Олімпійському» буде створена поряд з ареною. Таке розташування в серці міста насправді є унікальним! У Львові маємо чудовий стадіон з теплою футбольною атмосферою, а реконструйована спортивна арена Харкова відповідає найвищим стандартам.

– Як компанії можуть придбати корпоративні пакети?
– Є кілька шляхів. УЄФА створив свою власну команду консультантів в Україні. Ми розташовані на 21-му поверсі у бізнес-центрі «Парус», будь-хто може прийти і зустрітися з нами. Є такі команди і в інших містах: Харкові, Львові та Дніпропетровську. Крім того, у нас є такі авторизовані агенти, як Deloitte і «Донбас Арена», що також мають право продавати  пакети в Україні. Ми завжди знаходимо час, щоб пояснити, як працює програма. Офіційний сайт UEFA.com (розділ УЄФА ЄВРО-2012) також до Ваших послуг.

Ці пакети доступні для будь-якої компанії. Ми створили пропозиції з ціною за місце від 1000€, що відповідає стандартам у цій галузі. Важливо розуміти, що програма розроблена спеціально для корпоративного сектору, а не для вболівальників, які можуть купити звичайні квитки.

– Чи є щось нове в програмі гостинності у порівнянні з ЄВРО-2008?
– Враховуючи специфіку країн, що приймають чемпіонат, ми працюємо в тісній співпраці з компанією TUI, офіційним агентством з розміщення УЄФА ЄВРО-2012, щоб допомогти гостям програми корпоративної гостинності з бронюванням готелю, що важливо для багатьох гостей із-за кордону.

УЄФА робить все, щоб якість послуг підвищувалась з кожним наступним турніром. Але ЄВРО-2012 має щось особливе – це дві країни, що приймають! Пристрасть до футболу і слов’янська гостинність зроблять турнір незабутнім. Мої колеги з УЄФА, які приїжджають в Україну, вражені відкритістю і життєлюбством українців, їх любов’ю до святкувань. Мішель Платіні якось сказав, що навіть якщо буде не все ідеально в  інфраструктурі, все одно це Євро буде незабутнім. Я погоджуюсь із ним: незважаючи на очевидні покращення, дороги ще не такі якісні, як у Європі, потяги не найсучасніші у світі, але привітність двох народів багато чого варта. Вболівальники, які приїдуть в Україну наступного року, будуть приємно вражені.

ukraine2012.gov.ua